شرکت پرتو پارس

شرکت مهندسی نرم فزار پرتو پارس تولید کننده انواع نرم افزار سفارشی حسابداری و طراحی وب سایت

شرکت پرتو پارس

شرکت مهندسی نرم فزار پرتو پارس تولید کننده انواع نرم افزار سفارشی حسابداری و طراحی وب سایت

با سلام و عرض ادب
امروزه اینترنت و دنیای مجازی، جزئی جدا نشدنی از زندگی روزمره ما می باشند و بسیاری از افراد وقت زیادی را در آن سپری می کنند پس بهتر است ما نیز از این فرصت استفاده نموده و برای بیشتر شناخته شدن ، انجام امور تبلیغاتی سودمند ، عرضه انواع محصولات و خدمات در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشیم و بتوانیم افراد بیشتری را با مجموعه تجاری خود آشنا کنیم . ثبت خدمات و محصولات در اینترنت امکان فعالیت شبانه روزی فارغ از مکان و زمان را به شما می دهد، روشن است فعالیت در این عرصه نه تنها اعتباری بیشتر به کار شما می دهد بلکه می توانید با روش های تبلیغاتی روز همگام شوید .
شرکت پرتو پارس تولید کننده وب سایت های سفارشی که سال هاست در این زمینه در حال فعالیت می باشد، داشتن یک وب سایت تخصصی و منحصر به فرد برای مجموعه خودتان را به شما پیشنهاد می کند ، یک وب سایت با ظاهری متناسب با سلیقه شما و کارایی متناسب با تجربه شما به همراه امکانات متناسب با فعالیت شما در دنیای بی حد و مرز اینترنت .
شرکت پرتو پارس در زمینه طراحی وب سایت های پویا (دارای پنل مدیریتی) سال هاست فعالیت نموده و همکاری های بسیاری با صنف های مختلف نیز داشته است همچنین در این زمینه همکاری های پر رنگی با وزارت کشور، سازمان صنایع و معادن استان فارس ، سازمان پیشگیری از جرایم اجتماعی و مراکز طب کار و ... نیز داشته است لذا شما می توانید با خاطری آسوده در این خصوص با تماس بگیرید و به صورت رایگان مشاوره های لازم را دریافت نمایید .

  • ۰
  • ۰

افزایش فروش

فواید داشتن فروشگاهای اینترنتی برای خرده فروشان

کلیه کسب و کارها به دنبال فروش بیشتر هستند. تنها و تنها دلیل فروش بیشتر برای خرده فروشان بیشتر دیده شدن است. هرچه این خرده فروشان ویترین بزرگتر و در محل های پرگذرتری باشند بیشتر دیده می شوند.

حال کافیست با استراتژی مناسب کالاهای مورد نیاز بازار با قیمت مناسب در ویترین رونمایی گردند. فروش تضمینی خواهد بود. حال زمانی که ما در مکان فیزیکی خاصی حضورداشته باشیم خرده فروشی به مناطق دیگر و یا شهر های دیگر به سختی انجام می شود. مناسب ترین روش برای گسترده کردن فروش ایجاید یک فروشگاه اینترنتی فعال است.

برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی بسیاری موارد باید رعایت شود در غیر این صورت به سود دهی لازم نخواهید رسید. در زیر به لیست تعدادی از آنها اشاره می کنیم:

1-     در بحث طراحی حتما بایدشرکتی برای شما سایت را طراحی نماید که امنیت اطلاعاتی سایت را تضمین نماید.

2-     هاست مورد نظر حتما بایدکیفیت لازم برای نگهداری از اطلاعات را داشته باشد

3-     رابط کاربری بخش مدیریت می باید بسیار روان باشد

4-     امکانات می باید متناسب باکسب کار شما طراحی گردد. به عنوان مثال اگر شما فرشگاه لوازم خانگی هستید امکان  فیلترنگ بر اساس برند، رنگ و .... وجو داشته باشد.

5-     استراتژی کسب و کار

قبل از تصمیم گیری به شروع کسب کار اینترنتی باید در مورد چند مورد تصمیم گیری کنید

·        مزیت رقابتی شما نسبت به دیگران چیست؟

·        پس از اضافه شدن هزینه پست(ارسال)، کالاجهت ارسال صرفه افتصادی برای خریدار دارد؟

·        هزینه بسته بندی و ارسال روی کالا محاسبه شده است یا خیر؟

·        مبلغ تبلیغات آیا رور کالاکشیده شده است یا خیر؟

·        هزینه وقتی جهت پیگیری کالامحاسبه شده است یا خیر؟

·       و....

برای اطلاعات بشتر با ما تماس بگیرید:

02144975176

02188540327

07132301902

09211363884

info@partopars.com

www.partopars.com

نویسنده:بهروز بهین


  • ۹۶/۰۲/۲۱
  • پرتو پارس

نظرات (۱)

سلام.عید شمامبارک.وبلاگ اشعار زیبا باعر های زیبا درخدمت شما میباشد.لطفا بازدید نمایید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی